Reklamace a vrácení zboží

Něco se nám nepovedlo? Představovali jste si vybraný produkt trochu jinak? Mrzí nás, že objednávka neproběhla podle vašich očekávání. Pojďme spolu vyřešit vaši reklamaci či odstoupení od smlouvy rychle a bez zbytečných starostí!

​Výjimečně se může stát, že předpokládaná hodnota reklamovaného zboží je nižší než přepravní náklady na jeho zaslání zpět k nám. V takovém případě prosím nejprve kontaktujte naše zákaznické oddělení na čísle +420 491 204 255, nebo na e-mailu info@elnino.cz. Posoudíme váš případ individuálně a nalezneme společně nejlepší řešení.

Vyberte si prosím, zda se jedná o reklamaci (produkt obsahuje vadu nebo jste jej obdrželi poškozený), nebo odstoupení od smlouvy (produkt je v pořádku, ale chcete nám jej vrátit bez udání důvodu). V následujících krocích vás poprosíme o upřesňující údaje, které nám pomohou celý proces uspíšit. Nakonec obdržíte číslo požadavku.

Pojďme na to. Co chcete se zbožím udělat?

Vyberte váš požadavek

 

Přejete-li si stornovat novou objednávku, která ještě neodešla z našeho skladu, nevyužívejte tento reklamační formulář a kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na čísle +420 491 204 255, nebo na e-mailu info@elnino.cz. 

Zajímá vás více reklamační proces? Přečtěte si náš kompletní Reklamační řád. Hledáte podrobnější informace k vrácení zboží? Ty naleznete v našich Obchodních podmínkách

Doprava:
Platba:
Certifikace:
Made with by PragueBest