Něco se nám nepovedlo? Představovali jste si vybraný produkt trochu jinak? Mrzí nás, že objednávka neproběhla podle vašich očekávání. Pojďme spolu vyřešit vaši reklamaci či odstoupení od smlouvy rychle a bez zbytečných starostí!
Výjimečně se může stát, že předpokládaná hodnota reklamovaného zboží je nižší než přepravní náklady na jeho zaslání zpět k nám. V takovém případě prosím nejprve kontaktujte naše zákaznické oddělení na čísle +420 491 204 255, nebo na e-mailu info@elnino.cz. Posoudíme váš případ individuálně a nalezneme společně nejlepší řešení.
Vyberte si prosím, zda se jedná o reklamaci (produkt obsahuje vadu nebo jste jej obdrželi poškozený), nebo odstoupení od smlouvy (produkt je v pořádku, ale chcete nám jej vrátit bez udání důvodu). V následujících krocích vás poprosíme o upřesňující údaje, které nám pomohou celý proces uspíšit. Nakonec obdržíte číslo požadavku.
Pojďme na to. Co chcete se zbožím udělat?
Přejete-li si stornovat novou objednávku, která ještě neodešla z našeho skladu, nevyužívejte tento reklamační formulář a kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na čísle +420 491 204 255, nebo na e-mailu info@elnino.cz.
Zajímá vás více reklamační proces? Přečtěte si náš kompletní Reklamační řád. Hledáte podrobnější informace k vrácení zboží? Ty naleznete v našich Obchodních podmínkách.